Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Pokud náš výrobek nesplnil vaše očekávání nebo jste si nákup rozmysleli, můžete jej do 14 dnů od doručení vrátit. Peníze vám poté do 14 dnů odešleme zpět na váš bankovní účet. Prosíme, přiložte do balíčku s vraceným zbožím také číslo objednávky.

Balíček můžete zaslat přes Zásilkovnu na výdejní místo: Z-BOX, Hlavní 1114, 756 54 Zubří, ID 27297.
Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.

Upozorňujeme, že výrobky vytvořené na zakázku nelze vrátit. Jedná se o motivy, které byly vyrobeny na přání zákazníka a nejsou součástí naší běžné nabídky.

Reklamace zboží

V případě reklamace nám, prosím, napište na e-mail info@nevsednosti.cz, uveďte důvod reklamace a přiložte případné fotografie. Následně vás budeme informovat o dalším postupu.

Reklamaci je možné uplatnit pouze na vady způsobené výrobcem nebo při přepravě. Reklamace se nevztahuje na běžné známky opotřebení výrobku nebo poškození způsobené nesprávným zacházením. Proto doporučujeme přečíst si, jak správně pečovat o FIMO výrobky.